wtorek, 13 października 2009

Prawica alarmuje!!!111

Ledwo co Związek Socjalistycznych Republik Europejskich zmusił Irlandczyków do głosowania na Tak, a pojawiło się nowe zagrożenie ze strony krwiożerczych lewicowych elit. Na szczęście prawica nie śpi i ostrzega:

Co pięciolatek MUSI wiedzieć o masturbacji

W newsie, skrojonym z „Daily Maila” (gratulacje!), przeczytać możemy, że:

Zgodnie z nowymi wytycznymi ONZ pięciolatkom należy mówić o masturbacji i aborcji, związkach między osobami tej samej płci i chorobach przenoszonych drogą płciową. Takie są wytyczne opracowane w oparciu o raport na temat edukacji seksualnej przygotowany przez UNESCO.


Ja jako lewak-i-oraz-przedstawiciel-cywilizacji-śmierci oczywiście pomyślałem, aby sprawdzić u źródła, czyli w wytycznych UNESCO zatytułowanych „International Guidelines on Sexuality Education”:

Dokument źródłowy lewackiej organizacji

Nie muszę chyba dodawać jak głupi i przesiąknięty lewacką propagandą jestem, że pomyślałem o skonfrontowaniu newsa ze źródłem tegoż. Przecież powinno mi wystarczyć, że alarmuje mnie Fronda tłumacząca notkę z Daily Maila...No ale cóż, tak już mam, więc zajrzałem do wytycznych UNESCO i ha, znalazłem! Okrutni lewacy z UNESCO rzeczywiście podzielili młodzież na cztery grupy, tak jak pisze Fronda. Pięciolatki z newsa są w grupie z sześciolatkami, siedmiolatkami i ośmiolatkami (dlaczego news mówi tylko o pięciolatkach? Ciekawe...). No i rzeczywiście UNESCO zaleca w tych nieobowiązkowych wytycznych, które na zawsze zatrują mózgi naszych pociech, żeby z dziećmi rozmawiać o edukacji seksualnej. Już to zmroziło mi krew w żyłach, ale do odważnych świat należy, więc czytałem dalej. UNESCO przedstawia przykładowe tematy zajęć z opiekunami poszczególnych grup wiekowych. Jest! Znalazłem ten straszny fragment dotyczący masturbacji!!!111 Wstrząśnięty przytaczam go w całości z podrozdziału 4.1 pod tytułem „Sexual and Reproductive Anatomy and Physiology”:

Learning Objective for Level 1 (5-8)

Distinguish between male and female bodies

Key Ideas:

Appropriate names for body parts and their functions
Differentiate between male and female sexual organs
Girls and boys have private body parts that can feel
pleasurable when touched by oneself
Appropriate public behaviour concerning private body parts
Nakedness and shame


Ha! To jest właśnie to miejsce, w którym UNESCO zaleca, aby mówić pięciolatkom o masturbacji i aborcji! Serce mi się kraje, gdy pomyślę, że dzieci idące do szkoły mogą dowiedzieć się, że dziewczynki i chłopcy mają jakieś intymne części ciała, które służyć będą im nie tylko do sikania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz